Arzuu Haftamdan beri bebeğimin hateketlerini hissediyordum ama 3 gündür hiç hissetmiyorum sizce normal mi? Başına gelen var mı? Akşam doktora gideceğm ama sormak istedim😢
Arya92 28.haftaya kadar haraketler düzensiz oluyor diye biliyorum.o haftadan sonra daha çok kendini belli ediyor bebekte büyüdüğü için.zaten küçük daha 700gr falandır o haraket ediyordur annesi sen hiasetmiyorsun.minik daha
KbraBerker Sıkıntı yapma kendini yorduğun zamanda az hareket edebilirler tatlı bişeyler ye soluna yat bekle biraz bakalm