d190516 Gulengozlerrr bence gayet iyi çünkü benim oğlum 2 hafta önden gidiyo 33+2 de 2604 gram 47 cmdi
Kbrabaris Maşallah çok iyi bence. Bizim.bugun kontrolümüz vardı 32+1 1900gram 41cm. Gayet iyi dedi doktor ama kilo.aldirici neler yenmeli