Biranne09 Merhaba anneler ilk dogumjm sezeryanla oldu simdi 2. Hamileyim ve 38+3 haftalik kendi doktorum izne cikmis ve baska 3 tane doktora gittim kimse bana sezeryan gunu vermiyor kacinci haftada sezeryana aliyolar ben napicam .s
Biranne09 UrasEgeninannesi daha 15 gun yok ben 38+3 haftalik hamileyim bana diyolar suyun gelirse acilden gelirsin ameliyatini yaparlar .s
UrasEgeninannesi Biranne09 doktorunuz keşke planlasaymış yada yönlendirseydi sizi . Kötü olmuş 😕 özel mi devlet mi
UrasEgeninannesi Biranne09 devlet hastaneler bu konuda daha rahatlar maalesef. Başhekime kadar çıkabilirsiniz ama doktorlar mecbur ilgilenmek yönlendirmek zorundalar sizi. Yada bahane uydurup gidin sürekli anca o zaman belki bişey diyebilirler. Aklıma başka bişey gelmiyor 😕