Cansu1035 Bence tek isim daha iyi İkra ismi özellikle çok guzel 😊
Benim ilk kızımada iki isim koyduk genelde ilk ismini söylüyorlar o kadar sinir bozucu oluyor ki ikisini kullanmadıklari zaman 🤣
Suan ikinciye hamileyim bikac haftaya doğum yapıcam bu kez tek isim koycaz ikinci kızıma en basta dedim tek ismi olsun iyi bence en güzel tek 😊