Ben bugün 8 haftaya girdim doktoruma gittim kalp atışını dinledik Bi sıkıntı yoktu benim ailemde çok ikiz var eşimin tarafında Bi kişide var ama ama dıdısı yani benim annem bile ikiz dayım amcalarım hep ikiz dedem bile o yüzden bizde de olma olasılığı var diye merak ettim ama doktora da söylemedim ama ultrasonda tek gibiydi normal ultrasonda bile gözükmedi neredeyse fasulye tanesi kadar Bişey zaten sizce ikiz se ne zaman gözükür