lentil Ben 4+3 de test yaptırdım sonuç 748 çıktı ve doktor dış gebelik olabilir bu haftaya göre çok düşük dedi. İlk testi 4 ağustosta 11.5 ti 6 ağustosta 48 di 11 ağustosta 748 çıktı. Sizlerin 4.haftada kaçtı acaba
icegul lentil ben adetim 5 gün geçcikti sonuç 242ydi ertesi gün 360dı. Geç döllenme olabilir dedi doktor. hftaya göre geriden geliyoruz
DlgluSeyda lentil 4+2 de 300 lerdeydi 4+4 te 900 lere çıkmıştı. Seninkide düşük değil değer gayet iyi. Önemli olan değer sayısı değil 2 günde 2 kat kadar artması canım. Değeri 50 100 ile öğrenip doğum yapanlar var :)
Attent lentil Evet senin ki baya düşük canım ya üzüldüm senin adına ama stres yapma benimde 7 haftalık kese var bebeği göremedik smdi gördük heran herşey olabilir
Mapleleaf lentil doktorunuzu degistirin bence onemli olan her iki gunde iki kati artis diye biliyorum
lentil diyhomelif Merimex Attent sweettyy19 DlgluSeyda bakalım inşallah yarın tekrar test yaptırdığımda sonuç 2 katına çıkarsa içim rahatlayacak. Çok iyi bir doktor diye gidiyorm aslnda ama değiştirmeyi bende düşünüyorm
Merimex Attent 4. Haftaya göre gayet normal benimde aynı düşük diyip strese sokuyosunuz bu şekilde herkeste farklı beta değeri . İki günde iki katı artıyorsa bı sorun yoktur inşallah
lentil urazaslan Ttugceeli Attent diyhomelif inşallah herşey hayırlısıyla olumlu olur teşekkür ederim 😉
Ttugceeli Bi arkadaşımın adetin 2. Günü 2900 çıktı benim 200 çıktı arada dağlar kadar fark var ama ilk bebeğimde de değerim düşük çıkmıştı. Betahcg kişiden kişiye değişiyormuş kafaya takmayın bence