Prensesimamine Rabikk_ hala koku yokmu ya inanaamıyorum bende bugğn yarın geçer diyodum 😔 Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin bi avazda inşallh hayırlı doğumların olsun ne gğzel kavuşmana az kalmış
Rabikk_ Prensesimamine canaım koku duyum geri geldi ama burun ttıkanıklıpı geldi hormonlarla alakalı herkeste böyle olcak diye birşey yok üzülme. Şuan doğum yaklaştıpı için Rabbimin hikmeti baya açıldı nefesim falan. Duaların için sağolasın amçn 😘
Esraibo1998 Bende koku alamıyorum canım ilk 25 haftaya kadar herşey çok normalidi şimdi 32 haftalık olduk koku hassasiyetimi yitirdim resmen
Zaxra Esraibo1998 bende o durumdayim su an delirmek uzreyimki virus korkusu daha da endiselendiriyor beni 😢😢😢 Test yaptiracam ama burnum tutkun ve hic bi koku alamiyorum delirecm 28haftaligmdan oldu boyle
Esraibo1998 Zaxra inşallah bişey olmaz içini ferah tut canım benim insan ister istemez tedirgin oluyor. 🤨