neslihan0558 11 haftalık hamileyim , nedense hep böyle acaba bebeğin kalbi durur mu acaba bişey olur mu diye türlü türlü felaket senaryoları kuruyorum kafamda . Kaşık ağrım olsa hemen ağlıyorum . Bu durum bana has bişey mi ?
Tuanatuana neslihan0558 aynı durum bende de var türlü türlü felaket senaryoları ağlma krizleri heralde hormonlardan olan bisey
Cerenn06 neslihan0558 Hayır canım hemen hemen hepimiz yaşadık o tedirginlikleri ama stres yapma herşeye ağlama oda etkilenmesin ilk 3 ay çok önemli kasık ağrısı olur adet olacakmışsın gibi gayet normal kanama, lekelenme gelmediği sürece korkma gönlünü ferah tut
insan_insan neslihan0558 bir çok hamile bunu yaşıyor burda okuduğum kadarıyla bende de oluyor ya kalbi dururda haberim olmazsa diye çok korkuyorum 😓
yumukeller neslihan0558 32. Haftama gireceğim baştan beri o korku ile yaşıyorum. Doğuma kadar gecmeyecek galiba 😂 başta biran önce harektlerini hissetsemde anlasam diyorsun hareketleri başlıyor,1gun az oluyor niye az oldu 1gun çok oluyor niye çok oldu 1gun hiç olmuyor hemen hastaneye konuşuyorsun. Akıl sagligimiza bişey olmadan sağlıkla kucağımiza alırız inşallah 😊🤲
Cemrreedemirci Hoşgeldin yanıma… Bazen nasıl bastırıyor o korku.. Bi hanımın bebeğinin kalbi durmuş 2 hafta hiç belirti vermemiş o yazıyı okuduğumdan beri berbatım. Pazartesi 2li tarama var hem 4 nala gidesim var hem geri geri gidiyor ayaklarım. Sana tavsiyem aklına gelince şunu düşün; Allah bebeği verirken bizlere hiç müdahalemiz olmadı yaşatırsa o yaşatır alırsa o alır. Neyi layık görürse onu kabul etmek zorundayız. O zaman ferahlar için.
0101sevo neslihan0558 Hayır hele bir kere yaşadıysam benim gibi 2. Olcak diye ömrümden ömür gidiyor 😔
Mihrimah41 neslihan0558 herkes de oluyor emin ol. İçine vesvese gelmesine izin verme. Sürekli dua et felak nas oku 💕
papatya35 Daha dün aynı tuh halindeydim Rabbim selamet versin tüm anne adaylarına sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🧿
Kubrayt yanlız değilmişim çok şükür .🤦♀️ bende okumuştum o yazıyı bebeğin kalbi durmuş ve bir dahaki kontrole dek belirti olmamış . içimde hep bir korku var sanki bir şey olacakmış gibi. Sanırım anne olmak tamda bu ❤️
Ght Bir kaybım var benim de her doktora gidişte yüreğim agzimda.Cok uyuyorum bişey mi oldu acaba ?Normalde istahsizim bu aralar iştahım normale döndü niye böyle oldu ki bişey mi var?Afedersin normalde sindirimim sıkıntılı rahatlasa noldu şimdi böyle oldu?Yani manyaklik derecesi bazen ama sonra duamı ediyorum Rabbime emanet ediyorum ve hakkında hayırlısını diliyorum başka türlüsü zaten elden gelmez sen de rahatlatmaya calis kendini nasip olacaksa olacak zaten inşallah da öyle olur sağlıkla alırız kucağımıza 😊
akovalardan neslihan0558 yok tek değilsin canım hemen hemen herkeste bu düşünce var ben 36.haftaya girdim hala da hep bir acaba oluyor şeytan vesvese veriyor Allah yar ve Yardımcımız olsun sağ salim kucağimiza almak nasip.olsun
honeybooble neslihan0558 böyle şeyler düşünerek kendini strese sokma canım, hayat bu ne zaman ne olacağımız bizim bile değil ki. Düşünmemeye çalış 🌸
durununannesii neslihan0558 saana has değil canım 30 haftalığım hala devam ediyo bi hareketini hissetmesem hemen evhamlanıyorum hepimiz hayırlıca alalım kucaklarımıza inşallah 🤲🏻
neslihan0558 Yorumlarınız için teşekkür ederim , hepsini tek tek okudum çok güzel şeyler yazmışsınız . Allahtan gelene razıyız elbette ama böyle okudukça ya da etrafımızdan gördükçe ister istemez etkileniyor insan ne diyelim Allah hepimize sağlıklı evlatlar versin evlat acısıyla kimseyi sınamasın