Hope8 Gebelik şekeri olanlar neler yiyosunuz acaba nasıl bi diyet programınız var ben daha almadım yarın alıcam şaşırıyorum ne yiceğimi herşey şekerliymiş gibi geliyo 😒
Tuanazra Hope8 listemi gönderebilirim. Tabi biz kontrol altına alamadığımız için insulin kullaniyorum
Mcz-01 Tuanazra merk ettiğim icin soruyorum kaç cıkmısti şekeriniz kontrol altına alınamadi😔 bende de cıktı doktor diyetle düşmezse endkrine yönlendircem dedi de o yzden soruyorum😔
Tuanazra Mcz-01 yükleme yapılmadı bana 20. Haftada belirtiler ile çıktı. Önceki gebeligimde de olduğu için diyet verdi 1 ay uyduk ama sonuç değişmedi. Her hafta açlık tokluk bakıldı. Açlık 90 i hiç geçmedi 1. Saat tokluk 200 2. Saat 160 civarı seyrediyordu
Mcz-01 Tuanazra ücreti ne kadar peki ben devlet hastanesnden baktm aradm pndemiden dolayı bakmıyoruz diyorlar napcam şaşirdim özele gitcem dedim artk o yzden sordm teşekkr ederm
Mcz-01 Tuanazra anladım bana yükleme yapıldı açlık 85 cıktı bırıncı saat 215 cıktı😓 cok korkuyrum diyetle geçmicek diye