1doruk2fasulye 4 santim açılma var ama ilerlemiyor neden olabilir ilerlememesi kötüye işaretmi? İkinci gebeliğin süni sancı almalımıyım korkudan hastaneye gidemiyorum bilginiz varsa aydınlatırmısınız?
Cerenn06 1doruk2fasulye Sizden sonra bir video izledin Banu çiftçi Doğum başlangıç sürecini anlatıyor orada söylüyor eğer 4 cm açıklık uzun bir süre devam ederse bir sorun var rahim ağzı kapalı olurmuş sizde videoyu izleyin isterseniz youtube da var