Hanımlar merhaba.
30+1 haftalık hamiş polis memuruyum ve şu anda çalışır durumdayım. Doğumumu bursada yapmak için 32. haftada çalışamaz raporu alıp doğum öncesi analık iznine ayrılmak istiyorum. 32. haftam 25 Ağustosa denk geliyor. Çalışamaz raporunu o gün almam gerekiyor değil mi? Bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olursa çok memnun olurum.