Zeyzey24 asiyenurg bende de sık sık oluyor da gözlemlerime göre enfeksiyondan o bence yani böyle hatta bazen bebek çıkacak sanıyorm
Cerenn06 asiyenurg Enfeksiyon olabilir ihmal etmeyin hamilelikte enfeksiyon zararlı doktora gidin fitil felan verir büyük ihtimal
asiyenurg doktora gittim ama nstye gittim bugun pazartesi gidicem randevum olmadigi icin muayene etmediler devlette sistem boyleymis
Cerenn06 asiyenurg Malesef öyle artık özeller bile randevulu bakıyor geçen bilmeden gittim 2 saat bekledim