TubaHazal Arkadaşlar 5 yaşında çocuğum var ve 6 aylık hamileyim ilk doğumum sezeryan oldu 2. De normal doğurma şansım var mı ya da yapan oldu mu aramızda?
Mila4 TubaHazal ben degil ama arkadasım yaptı şahit oldum üstelik 2 yasındaydı oglu.devlet hastanesinde yaptı hemde.ilki sezeryan diye bagırmasına ragmen Dr normal yaptırıcam dedi normal dogurdu..