ElifNilMom Kızlar doğumuma çok az bir zaman kaldı hala karar verip korse alamadım hangi marka aldınız ve kullanıp faydasını gördünüz yardımcı olur musunuz ?
RuzgarsMommy Owli sezeryan sonrasi korsesi aldım Doğum yapalı 1 hafta oldu 2 3 kere takabildim ama uzun süre tutamıyorum üstümde acıyor karnım Biraz daha iyi olunca takcam Evde iş yaparken ayaktayken daha rahat oturulmuyor
Ebru-isil Bence herhangi bi korse olur eşim internetten almış 20 TL lik o bile iş gördü.Önemli olan sıkı durması.