Bende bayılırım doktorum bana canın ne çekiyorsa 1-2 tane ye dedi sakatat hariç onu kesinlikle istemiyorum dedi. Midye bende aşerdim ve 2 tane yedim nefsimi köreltecek kadar. Doktoruma söyledim ondan bisey olmaz dedi. Ama tabi bunu sık sık yapma da dediii 😂