Kptny Kızlar Bugun dr randevum vardi dr ultrasonla bakti ve günüm olduğu icinde ikili taramayi da sordu 6 tüp kan istedi yarın tahliller için gelmemi soyledi Ama ikili test sonucu gec çıkıyo diye biliyorm
maras46 Kptny merabalar benden kaç tüp alındığını hatırlamıyorum ama benimki 2 haftada cıktı çoğununki 1 haftada çıkıyormuş hastaneye bağlı sanırsam
Kptny https://imgyukle.com/i/uQHlRH https://imgyukle.com/i/uQH3lU ultrasondanda anlayan varsa bilgi verebilirmi acabaa dr cinsiyete de bisey demedi ikinci gebeliğim evde ne var diye sordu erkek dedim burda ne var hocam dedim göremedim dedi😂🤔12+5 deyiz