saramomy Alpay34 bence gayet iyi canım o civarda oluyor zaten bende 30+4 te gittim 1,605 kg’dı doktor gayet iyi demişti.
Alpay34 saramomy maşallah cnm ben ilk bebeğimde preemtüre doğum yaptım erken Doğum riskim olduğu için biraz kilosu iyi olsun isttprum erken doğarsa diye yoksa kilo önemli değil tabili de