38+5 haftalık hamileyim. 3 hafta önce kontrole gittiğimde normal doğum gözüküyordu bebeğim dönüşünü güzel yapmıştı kanala yerleşmesini bekliyorduk egzersiz yürüyüş vs vermişti. Elimden geldiğince yapmıştım. Bugün kontrole gittim çatı muayenesi yapcakti ama bebegin kafası aşağıda olmadığı için riske atmayim suyun falan gelir dedi çatı muayenesi yapmadi. Bebeğim geri ters dönmüş. Çok nadir görülen bir şey dedi tekrar geri dönmesi dedi. Bir hafta daha bekleyelim dönmezse sezaryen dedi. Son hafta dönen oldu mu bana yardımcı olabilir misiniz?