Elifbayrak PAPP-A 5.29 Free beta hCG 43.5 kızlar sonuçlar da böyle yazıyor 2li test sizce normal mi bir sıkıntı var mı
Meriwa Elifbayrak hastaneye gidip grafik olan kağıt veriyorlar ordan anlaşılıyor burdan böyle e nabızdan olmuyor
Yagmur01 Hiç bole bi sonuç görmedim bende yaptırdım bayramdan once değer 21 in altında normal yazıyodu bencede enabızdan pek anlaşılmıyor ya doktorunu ara yada günü geldiğinde hastaneye gitmelisin canım