Sevgili anne adayları 6 haftalık hamileyim ozellikle son bir haftadır, mide bulantim var ve aşırı iştahsızim bayilarak yediğim şeyleri ağzıma koyamiyorum. Yediklerimi de hazmetmekte zorlanıyorum. Gebelik oncesi de hayatimda un, seker, gibi seyler hiç yoktu sağlıklı beslenme yaşam tarzım ama simdi o kadar iştahım yok ki sirf doymak için kuru kuru ekmek falan yemek istiyorum. Ama bebek icin beslenmem gerek diye zorluyorum kendimi. Var mi bu istahsizligin bi çaresi, mide bulantisina çözüm? Yasayanlar nasıl aştı bu durumu. Kendimi bebegi besleyemiyorum diye cok kötü hissediyorum.