umransahin sen ilac kullandigin surece o zaten bebege gidiyor. Yuksek olsa sadece senin sikayetin olur yorgunluk vs. Bebek acisindan ilac kullandigin surece sorun yok yani. Dogumda sezeryan mi olacaksin. Eger sezeryan olacaksan yani narkoz alacaksan tsh dusmesi lazim. Bende bi kac sene once estetik ameliyat olacaktim. Tsh yuksek oldugundan doktor onay vermedi. Tsh dusurup oyle ameliyat olabildim. Yediklerine ictiklerine dikkat et. Sut urunu vs gbi. Yogurt hariç sanirsam. Brezilya cevizi selenyum içerdiğinden dengeliyormus. Birde ac karnina en az 1 saat once al ilaci