Mine23 benim kronik migren rahatsızlığım da var,baş ağrısından ziyade haliyle ilaçlarımı kullanamıyorum..doktorum magnezyum verdi bana sinirleri rahatlatıyormuş o yüzden baş ağrılaeını rahat geçiriyorum şimdilik…bu süreçte hepimizin ağrısız geçirmesi dileğimle🙏🏻🥰