irva Raziyeeebozdag Okyanus suyu kullanabiliyorum anca.Vermiyor doktor başka bir şey.Alerjik astımım var e sıcaklarda cabası burun etlerim hep şiş nefes almak sıkıntı yani.
Handelina06 Eczaneler ve doktorlar fizyolojik serum öneriyor ama hiç işe yaramadı bende. Mecburen illiadin kullanıyorum. 🤦♀️
Raziyeeebozdag Handelina06 bende iliadin mecbur kullanıyorum çok sıkmıyorum saten inşallah birşey olmaz
Handelina06 Raziyeeebozdag doktora sorduğumda ilk üç ayı geçtiğinde bebeğe zararı olabileceği için değil de bireylerde bağımlılık yaptığı için önermiyoruz demişti.