Prens_Annesi03 Merhaba benim gebeliğin 35+2 bebeğin yukarı da veya aşağı da olduğunu nasıl anlıyorsunuz?? Bir de benim bebeğim normal doğum pozisyonunu almış erken doğum olabilir mi? İlk hamileliğim yardimcı olursanız sevinirim🤗
Duygukc Prens_Annesi03 baş aşşağı dönmesi erken doğucak anlamına gelmiyor canım benim tosunumda 28. Haftada baş aşşağı döndü 33. Haftyı bitirdik hala baş aşşağı duruyor henüz doğurmadım 🥰baş aşşağı olduğunuda sağ kaburgama yediğim tekmelerden anlıyorum
Mavibulut_ Prens_Annesi03 benimkide 28.haftada baş aşağı döndü ama bu erken doğum belirtisi değil canım
Manyakcadl Prens_Annesi03 kaburganın altına yediğimiz tekmelerden anlıyoruz🤣🤣 28 den beri bu pozisyonda şimdi 37 olduk hala da değişmedi plesentamda önce olmasına ragmen erken doğum diye bişeye sebep olmaz dedi doktor🙂 tek kötülüğü ultrasonda yüzünü görememek
elfnrtkl Benimde erken almıştı doğum pozisyonunu , şuan 39+1 hala gelmeye niyeti yok küçük hanımın 🤦🏻♀️