dkiran Hamilelerimiz siz göbeğiniz de ki tüyleri alıyor musunuz doktorunuz izin verdi mi veya sordunuz mu alıyorsanız ne ile alıyorsunuz
zeyzey95 dkiran almazsan dökülür diyolar yani istersen alabilirsin bi sakıncası yok ben hamile olmadan önce de alıyodum yine alıyorum
Mom47 dkiran ben trendyoldan ucuz bir bıyık alma makinesi almıştım, kalem gibi bir şey pille çalışıyor. Onunla 1 dk içinde alıyorum tertemiz oluyor.
Nslhnakn dkiran hamilelikte süresinde çıkan tüylere hiç dokunmadım göbeğimin üstünde çıkmıştı sadece doğum yaptıktan sonra dökülmeye başladı bence sizde dokunmayın hiç dökülüyor çünkü🌸
Ravzanurmom dkiran ben hamilelikten önce göbeğimdeki tüyleri alıyordum şimdi alamiyorum korkuyorum belki bisey olacağından değil ama nebileyim analık duygusu zaten 30+5deyim dahada almam doğurana kadar😊
Lepiska21 Ben hiç sormadım canım Dr a önceki hamileliğimde bi sıkıntı olmamıştı bunda da aldırıyorum ağdayla hoşlanmıyorum o görüntüden
maras46 dkiran onceden hic bir sey yoktu su an aynı dertten muzdaribim sonra dökülür diyorlar ellemiyorum
Pinkyellow dkiran benimde gobusumde çok tüy çıktı doktor doğumdan sonra dokulcek dedi şuan 27.haftadayim ama benimkiler dokulmeye başladı bile atletime suvasiyor tuyler baya..
Sevgiarf Ben dökülmesini bekleyemem heralde hiç rahat edemiyorum alıyorum bide şimdi 9 gün kaldı doğuma duşa girmeden bi epilasyon yapıyorum her yerime 😂
Mavibulut_ dkiran benim doktorum izin vermedi malesef hormonal doğum sonrası düzelir dedi ve almamin bebek için iyi olmadığını söyledi
Leylasultn dkiran ben almiyorum dogumdan sonra dokulcegi icin bide alistirmak istemiyorum bikere vurursam her ay yapmak zorunda kalicam en iyisi 2.5 ay daha beklemek dokulmesi icin
zeyzey95 dkiran lazer epilasyon zararlı evde kullandığımız epilasyon aletleri oluyo ya normal cımbızlı ondan bahsediyo heralde arkadaş bende ondan kullanıyorum
Mom47 Mucizemmm07 öyle hemen çıkmıyor bende, birkaç hafta sonra çıkıyor. Kişiden kişiye değişir mi bilmem
DilanDag dkiran benim tüylenme oldu göbeğim üzerinde ama almıyorum çünkü doğumdan sonra dökülüyormuş daha önce hiç almadığım için alırsam çoğalır diye korkuyorum