Busrem İlk zaman için sadece Anne yanı beşik mi almalı yoksa bebek odası takımı da almalı mı kızlar😊Anne yanı beşikte de cybex mi chicco mu?
fnsckn Busrem ben şimdilik kademeli beşik aldım 5 yaşa kadar olan 😊 odasına da sadece dolap aldım 😊 5 yaştan sonra bazalı yatak alırım diye düşünüyorum 😊🌿💕
fnsckn Bademlii https://imgyukle.com/i/uQjApP kademeli beşik diye geçiyor boyunu bir boy büyük aldım 70-130 cm olandan 😊 besikhane babytech civil ebebek gibi mağazalarda hep var ürün şimdilik kurduk kullanmadık ama kullanan arkadaşlarımız vardı tavsiyeyle aldık ☺️
Bademlii fnsckn evet benimde istediklerim bundan ama çevremde hiç kullanan yoktu size önermişler sonuçta demek ki memnunlar bende alayım ☺️