Rem31 tabi ki çalışacağım çalışmak kadar insana iyi gelen ne var? Bebeğim elbette her şeyden daha önemli ama çalışmadan duramam. Doğum iZnim bitince belki bir süre rapor alırım sonra süt iznimi kullanır çalışırım. İşimde yönetici pozisyonundayım rahatım kendi aracımla istediğim zaman gider gelirim eve.