38+5 olduk salı günü kontrolüm vardı doktor suyu azalmış bol bol su iç dedi. Kızımın kilosu da fazla daha fazla kilo almasın dedi haftaya tekrar gideceğim bir taraftan bir an önce doğurmak istiyorum bir taraftan nasıl olacak yapabilecek miyim diye kaygılıyım karmakarışık duygular içerisindeyim🙃🙄