Deletedmom39 Kızlar geçenlerde burda okumuştum sanırım. Gebelik şekerinde çubuk tarçının iyi geldiğini okumuştum bu konuda bilgisi olan ve deneyenler yazabilirmi ? Nasil kullancaz ve bi zarari var mi ?
DidemYldrm Deletedmom39 çubuk tarçını 1 bardak suyun içine koy o suyu iç sonra ya da 1 sürahi suya da koyabilirsin canım Ama doktoruna da danış yinede ben bir zararını duymadım faydalı diye biliyorum ama doktorun daha iyi bilir
Esrelf Deletedmom39 nasıl kullanılacağını bilmiyorumda şekeri dengeliyor diye biliyorum. CAnım birde nar çiçeği kurusu var onu da çay demleyip içebilirsin. Gebelikte kullanılır mı o kısmından emin değilim. Bir araştır istersen.
Deletedmom39 Obsesifk Insallah banada iyi gelir 1 hafta ölcümlere dikkat edicez diyet verdi işe yaramazsa insülün vercem dedi doktor oyuzden cok korkuyorum