brnr09 Kızlar merhaba. 38+2de erkek bebek planlı sezeryan olan ya da olacak olan var mı?? Erken olur mu ki?
mysweetbaby brnr09 benim henüz belirsiz ama sezeryan olursa 38de alırız dedi doktor.38. Hafta bebek gelişimi tamamlanmış oluyor sıkıntı olmaz