DidemYldrm Nevinn doktorum bana yememi böylesi günde en fazla 1 tatlı kaşığını geçesin ama dedi şeker hastası olmayayım diye onun haricin de çok faydalı
Lily Nevinn ben de ilk kez duydum hergün yiyorum bal 35.haftamdayım çok şükür bebekte bildiğimiz bi sıkıntı yok
Nevinn DidemYldrm senin dr tedbir amacli demis demekki iyi bari rahatladim normalde bi sakincasi yok yani
Nevinn Yani forumda bi arkadas oyle yazmista dru alerji yapabilir nasil bebeklere 1 yasina kadar yasaksa hamilelere de iyi deil demis onun icin sordum yoksa ben de yiyorum hic duymamistim
DidemYldrm Nevinn yani evet canım tatlıyla çok aram yok ama bebişe çok faydalı diye yiyorum doktor hamilelik şekeri çıkar diye çok fazla yeme dedi biraz takıntılı benim doktorum kiloya şekere felan ondan 😅
Nevinn DidemYldrm hmm anladm canim bende bebise yarasin diye normalde cok aramam zaten dr umda yeme icme konusunda hic yasak getirmedi bugune kadar 😂
DidemYldrm Nevinn benim ki kilolu hamile sevmiyormuş da 😅😅 ama böylesi daha iyi geliyor bana 😅 çok kilo almadım sayesinde 🙏
Nevinn DidemYldrm hmm aslinda dikkat etmek gerekiyor ama ben cok da dikkat edemiyorum vallacanim ne isterse yiyorum kilolari da dert etmiyorum nasilsa verilir dogumdan sonra😂
Zeynepnacar Ay kadının biri bana bal yeme çocuk kekeme oluyor dedi🤦🏻♀️ Ben yiyorum canım ne zararı olcak ki tövbe tövbe 😂