Çocuk yapmaya karar verdiğimizde ilacı bıraktım, bir ay vücudum dinlensin diye düşündük o ay yumurtlama günlerinde falan dikkat etmedik. Sonraki ay kafamıza göre oldu açıkçası, bazen günde iki, bazen bir gün ara ile. Sperm kalitesi için sanırım 2 günde bir öneriliyor ama olacağı varsa sanırım tek ilişki ile bile tutuyor. Rahat olun, olurdu olmazdı düşünmemeye çalışın. İlişkiye de çocuk odaklı değil keyfi yaklaşın.