Erbar11 her bebek emzik tutmuyor. başlarda büyük kolaylık, uykuya geçişte ya da dışarı da huysuzlandığı zaman biraz olsun oylanması için. ama diş ve damak yapısını bozuyor. büyük kızım 15 aylık ön dişleri bozuldu gibi geldiği için bıraktırmaya çalışıyorum, geceleri sürekli ağzında olsun istiyordu