Merhaba hanımlar. Ben son regl tarihime göre 7 haftalık hamileyim. Geçen gün beta ölçüde 10bin çıktı ama kese görünmedi. Doktor 2 gün sonra tekrar beta baktı 14bin oldu. Alttan muayene edince 2 kese gördü. 2-3 gün lekelenmem oldu. Doktor ilaç verdi kontrol altında tutalım dedi. Sizce betamın düzenli artmayışında sıkıntı var mıdır😔😔