Suveydaa aa tekrar okudum da sanırım doğum yaptınız ve tansiyonunuz doğumdan sonra 2 aydır düzelmiyor? Doğru mu anladım? Ablamın hamilelik tansiyonu vardı ve doğumdan sonra 6. Ayında anca düzene girdi, doktor kontrolündeydi hep. Bazen hamilelik tansiyonları doğurunca gitmiyor, tansiyonunuzu bir hafta 10 gün not edin sabah ve akşam,doktorunuza öyle başvurun. Geçmiş olsun