Beyza69 Benimde son 10 ama bende hiç gelmicek gibi hissediyorum hiç bir belirtim yok ne sancı ne nişan
Merveardabayram 43 😣 çok zor geçiyo uyku hali halsizlik ev işlerini nasıl yapıyorsunuz enerji sıfır 😑
ADA_MLA Benimde son 13gün sancım var kasılmam var ama açılma yok çok halsizim yorgunum Allah bebişlerimizi sağlıkla versin kucağımıza 🤗