Merhaba kızlar🦋🌸
Bilen biliyor,bebişimizin kalbinden dolayi rahatsızlığı var,doktor ya kalar,ya kalmaz demişdi,sonra başka doktora göründüm hiç bir risk yok , gerekirse müdahile yapa bilecekleri bur engel dedi.Şu an 39+2 olduk,Rabbiminde izniyle buraya kadar geldik,bir tek doğuş anini beklemek kaldı,İn şa Allah o sürecide bebeyim atlatır hayirıisiyla kucağıma alırım🙏🙏🙏🙏
Sorum şu,görümcem beşik alacam diye tutdurdu,bu çok güzel bir şey,bana çok düşkündür Allah razı olsun ,bende kendisini çok severim,ama içimde bir korku var,ne kadar doktor bir prob olmayacak desede anne yüreyi işte,bir şey olurmu,sağ salim kucağıma ala bilirmiyim diye düşünüyorum.Beşiyi bende doğmadan önce almak istedim,her şeyi hazır olsun dedim,ama bir tarafdanda ya bir şey olursa?bebegimi yatiramazsam oraya?ya kicaöım boş ççıkarsam hastaneden?evde o beşiyi görünce ne hale gele bileceyimimdüşünmek bile istemiyorum,ilk bebyim 5 haftalikken kayb etdim,kese vardı embrio yoktu çok etkilenmişdim,bunun altından hiç kalkamam.Ne yapacağımı şaşırdım? Sizce görümceme bebek doğana kadar bekleyelimmi diyeyim,yoksa ne yapayim?😔😔😔Ya Rabbim biz kadınların ne bitmez çilesi,çekilmez dertleri var😔😔😔İnanın güçlü kalacam diye,hep iyiyim,hep mutluyum,hep umursamazim gibi yapmakdan çok yoruldum..Uzun oldu helal edin😔😔