DilanDag nslhn__ eşim öykü ismini çok seviyor, bizde Eslem Dila düşünüyoruz ismim Dilan olduğu için. Hangisine oy versem bilemedim 😂
nslhn__ DilanDag bu kararsızlık bizi mahfedicek bende hangisini seçsem bilemedim😂😂son 1 ayım artik karar vermeliyim 😊eslem dila da güzelmiş❤
DilanDag nslhn__ bizimde son bir buçuk ayımız kaldı hala tam net karar veremedik doğduktan sonra karar verecez herhalde😂