Güzel anneler öncelikle hepinize merhaba ilk gebeliğim 6 aylık gebeyim doğumum Rabbim izin verirse 10 Ağustos’a felan geliyor yani en sıcak zamanlara ☺ Çocuk odası yapmaya karar verdim mobilyaları aldım mobilyalarım geldi kıyafetleri hatta tüm herşeye tamamladım çünkü tek başımayım eşimle yaz zamanı ağırlaşacağım için herşeyi erkenden halledip son iki ay rahat olmak istiyorum malüm yaz birde son aylar olunca zor olur diye şimdi den kızımın kıyafetlerini yıkayıp dolabına yerleştirsem erken mi olur yoksa tam zamanı mi kafam karıştı bilemedim 🤷🏻♀️ yıkamasını ütülemesini de kendim yapıcam daha doğrusu yardımcı olacak insanlar var ama herşeyini ben yapmak istiyorum☺