Beyra0212 Edamustafa 12+4. Bugün kasıkk ağrım var. Cuma günü kontrolüm 🥰 biran önce gitmek istiyorum insan en ufak şeyde endişe ediyor. Mide bulantısını sorma zaten canım doktor ilaç verdi de biraz kendime geldim 🥰 sende durum nedir kaç haftalıksın
261018 Edamustafa bende 11+4 üm kasıklarımda ağrı oluyor ama sol tarafa yatıp karnımı örtüyle kapatınca iyi geliyor ve bu ara aşırı koku hassasiyeti yaşıyorum
Mybabyizmir Edamustafa 11+2deyim. Arada karnım agriyor ev işi yapınca özellikle. Nadiren de kasıklarıma sancı giriyor gülerken hapsururken vs. Onun dışında hiç mide bulantım kusma vs olmadı şükür. Ama bulantıya tuzlu çubuk kraker yiyin iyi geliyo diyorlar
Denizyrtts Beyra0212 benim de 12 + 4 miğde bulantısından muzdaribim bende bişey yiyemiyorum sabahları tost yapıyorum kuru kuru onu yiyorum yemek kokusuna hiç tahammülüm yok çok can sıkıcı bir durum
Beyra0212 Denizyrtts canım doktoruna bildirdin mi. Ben yaklaşık 10 gün bir yudum su dahi içemedim. YeDilimi anında çıkardım kontrole girişimde -4 kilo gitmişti damarlarım dahi çekilmişti susuzluktan tansiyonum düsüktü doktorum hemen serum taktırdı kendime geldim ve ilaç gerçekten çok işe yaradı
cgelmas Ben de 10+4 üm mide bulantım sabahları oluyordu doktor ilaç verdi o iyi geldi ama midem kazınıyor bazen bir şey yemek istemiyorum almıyor midem bazen de yediğim halde aç hissediyorum😃 onun dışında halsiz ve bir şey yapmak istemiyorum
Denizyrtts Beyra0212 suyu falan azda olsa içiyorum canım kilo kaybım 2 kilo oldu. Doktorum idrar yolu enfeksiyonundan olabilir dedi . Zaten enfeksiyonum vardı tekrar idrar testi yapıldı antibiyotik verdi tek kullanımlık enfeksiyon geçti mi bilmiyorum ama bulantılarım hala devam ediyor
Beyra0212 Yeni13 ben doktorumla bu test hakkında hiç konuşmadım ama tahmin ettiğim kadarıyla bu sefer ki kontrolde yapar diye düşündüm.
archivistmom Bugün 11+6 yız. Ctesi günü ikili tarama için gideceğiz. 4 gün önce doktorum %90 kız dedi. Bulantılarım daha hafifledi ama son birkaç gündür baş ağrım çok fazla ve ara ara sol kasıkta batmalar yaşıyorum. Umarım hepimiz için herşey yolundadır
Ozgekrmli merhaba ben 11 haftalığım.Haftaya Salı 2 li test yaptıracağım.Benim hiç midem bulanmıyor sadece çok fazla gazım var.Ağrı yapıyor.