Meltem95 39 haftalik oldum bebek kanala yerlesmis demisti. Hafif regl agrisi gibi agrim var kasikta ve belimde ayagimada yansiyor. Boyle bi sey yasayan oldu mu?
Bsrasln Meltem95 bende bugün 39 oldum sabah 5ten beri dediklerinizin aynısını yaşıyorum şuan belime daha çok ağrı vuruyor
Betim Meltem95 😂😂39 artı 4 😬dün bebeğim kasıldı karnım kasıklarım belim çok ağrıdı düzensizdi hatta yürüdüm merdiven indim çıktım sıcak duş aldım herhalde gece doğar oğlum diye düşündüm ama 😂😂bugün hiç ağrım yok
Gizemczr Meltem95 38+3üm 3 gündür aynı sıkıntı var kasıklarımda sancı özel bölgemde batma acı sanki suyum patlicak gibi hissediyorum aşaya çok baskı var belimde kalçamda kramplar
Annem1 Meltem95 30. Haftadayız. 3 haftadır bende de var o regl sancısı bacaklarıma vuruyor ayaklarımı hareket ettiriyorum. Hafifliyor. Ama 10_15dakika sürüyor. Dört beş gün sürekli yaşadım
Simamom Ben 37+5teyim hafif regl ağrısı bel ve ayak ağrısı bende de var. Doğum belirtisi mi erken gibi ama yaa🤔
Meltem95 Simamom dogum belirtisi olmayada bilir. Dogum sancisi duzenli ve daha siddetli oluyo diye biliyorum bi umut iste😊
Simamom Meltem95 evet hiç belli olmuyor ama arkadasım kontrole gitti sabaha hiç bir şey yok akşamına doğurdu
Meltem95 Simamom benim kiz 😃senin? ben 31 haftada erken dogum riski yasadim bu bebek durmaz 37de falan gelir dedim o da simdide inat ediyo 😃
Simamom Meltem95 o sabah kontrole gittiğinde yoktu birşeyi. Hast anneden dönüşte az başlamış evde zamna geçirdi o rahatlamak için sonra dayanılmaz olunca gitti Dr a ve gittiğinde 8cm açıklık varmış hemen oldu 🤭
Annem1 Meltem95 kan şurubu kullanıyorum. Bir de decavit verdi doktor ama kullanmıyorum midemden dolayı. Bir kere sancıdan bayılmıştım doktor gaz sancısı dedi. Bu ara çok oluyor kontrolde soracağım.
Meltem95 Simamom acaba ayni bizim gibi mi baslamis ondada hafif regl agrisi gibi yani. Heyecanlandim 😃😃🥰