Kızlar selam ,
Biz bebekken şimdi ki yenidoğanlar kadar sarılık olan yokmuş. Şimdi benim doğum yapan istisnasız tüm arkadaşlaeımın çocukları sarılık oluyor. Annem dedi ki eskiden yeni doğana hemen şekerli su verilirdi artık hastaneler vermiyor çocuklar aç kalıyor o yüzden diyor mesela ama internetten okudum şekerli su aksine bebeğe verilmesi zararlıymış. Sizin bu konuda bilginiz var mı ? Bunu nasıl önleyebiliriz ?