Yagmur_C _nterzi benim de 10+4 oldu bugün. gece 5-6 arası uyanma ve uyuyamama sıkıntım var😫 göğüs ağrısı Biraz azaldı bulantı kusma yok duygu durumum zaten deli gibi sağolsun 😀
Seda--urganci Yagmur_C ahh yalnız değilmişim bende 10+1 haftalık ama saat 5 te uyanıyorum sonra mide yanması başlıyo sonrada uyuyamıyorum zaten süt içip geri yatıyorum sabah bide işe kalkıyorum sonrası işte sersem gibi dolanıyorum
Seda--urganci _nterzi yatmaya pek fırsat olmuyo ama fırsatladığımd yatıyorum kemiklerim kırılıyo sanki zannediyodum ilaçlardan ama herkes böyleymiş
Rmykx Kızlae bnde 9+5haftalık hamıleyim sırt agrım cok var bide tat alamıyorm bsyden acı gelıyor hep. 😔 Bnmde cnm cok turşu cekıyor ya