Bende de var daha önce erken doğum yok ama düşük var tesadf eseri gördü doktor 18 haftada 18 mm di hemen serklaj oldum yatyrm şimdi hep korkulu inş bir şey olmaz dikişden korkma bence yaptr geç kalmadan eniştemiz prof kadın dogumda geç kalmadan yaptr ne kadar erken o kadar ii demişti bize kendi soktorunuz bir hafta bekleyelim demesine ragmen gerek yok dedik attrdk biz 25 mm altına kesin gereklymıs çünkü