Sukut66
Sukut66 en cok stresden oluyor sakin stres yapma bende oyle duruma dusdum stres beni o duruma saldi 😪 ama yinede cok wukurler olsun Allahima , benimde rahim agzi kisaligim var ve onunla beraber genislenme gidiyormus bende yani Allah korusun bebek duse bilirmis doktor o an bana sunlari dediginde hep agladim ve bana pesser(serklyaj halkasi) onerdi onu koydurdugum su an yatiyorum wc haric hep yatiyorum ayaga kalkmak olmazmis bende 28haftalikdayim Allah bizim gibilere yardimci olsun sag salim alalim kucagima insallah 🙏🏻 Bende senin gibi cok endiseleniyorum , aklima kotu seyler geliyor agliyorum ama sonra anliyorumki bebege zarar veriyorum guclu olmaliyiz