Momster ben aracım olduğu için maxi cosi nin 0-6 için araba koltuğı aldım son 1 haftam var zaten kolay kolay virüsdü yeni doğumdu derken kışı en azından 6 ayı evde tamamlarız gitceğim yerde ailelerimiz olur bebek arabası da traveller bagajıma sığmadı cok da ağır 15 kilo bende 6 aydan sonra baston kabin tipine geçilceği için chicco ohlala aldım cok hafif ne alıcaksanız alın kendi başınıza takıp cıkarma açma kapaması taşımasına bakın yoksa sürmesi tüm arabalarda güzel ☺️