Bebeğiniz için isim seçimini nasıl yaptınız. Ben çok kararsızım. 2 hafta sonra cinsiyetini öğreneceğiz fakat kızsada erkekse de isimlerini belirlemek istiyorum. Ailelere ismide bu olacak şeklinde cinsiyetiyle söylemek istedik. Bunun için isim kitapları var yada internetten baktım. Pek içime sinmedi. Önerebileceğiz kitap falan var mı? Ya da siz nasıl karar verdiniz bence en zoru isim seçmek