Mrymmm__ bende geçen çarşamba gittiğimde 8mm demişti doktor 23+2 yim. Evde yatıyorum ben hastaneye yatmadım korona sebebiyle. WC harici kalkmiyorum
Pruloton iğne 5 günde bir
Adalat günde iki
Progestan günde iki
Endol on gün boyunca günde 3 kere
Kullanıyorum canım. Yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek. Ama yatarak üç ay dört ay geçirenler var, zamanında doğum yapanda var erken doğum yapanda. Sen stres yapma, ilaçlarını düzenli kullan, yataktan kalkma. En azından 28-30 uncu haftayı görürsek iyi olur. Ama zamanında doğum yapan bir sürü insan var unutma.