glshhkrc 2 sene icerisinde 2 kere boş gebelik geçirdim. Pıhtılaşma testi, Genetik testi vs. yaptırdım ikisinde de bi sıkıntı çıkmadı. Böyle durumlarda tek çare tüp bebek dedi gittiğim doktorlar ama çok şükür gerek kalmadı şuan 11+5 haftalık hamileyim. Herşeyin bi vakti zamanı var demek ki.. Herkes kafana çok takiyosun o yüzden olmuyo diyodu, kafaya takmamak mümkün değil ama gerçekten öyleymiş. Kafamdan attım başka uğraşlar oldu hayatımda ve mucizem geldi çok şükür ❤ Rabbim size de en yakın, en doğru zamanda nasip etsin inşaallah