burcu_akkaya Yusuf olgaç ve Semra Özer ikiside doğumları Acıbadem de Fulya ya da taksim de yaptırıyor. Bana çok uzak diye gidemedim. Özel sigortanız varsa çokta fazla bir ücreti yok. Arkadaşım Yusuf bey de doğum yaptı 15 bine yakın tuttu. Sancı anından itibaren ebe ve doulası başındaydı ve doktorda 10 saat bekledi. Çok memnundu.bir bakın İnstagram dan